SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Lewandowska u fryzjera reklamuje head&shoulders Supreme (wideo)

W nowej reklamie marki head&shoulders (należącej do Procter&Gamble) z udziałem Anny Lewandowskiej promowane są szampon i odżywka head&shoulders Supreme.

Anna Lewandowska w spocie head&shoulders Supreme Anna Lewandowska w spocie head&shoulders Supreme

Spot pokazuje, jak Anan Lewandowska przychodzi do fryzjera, który dziwi się, jak efektownie wyglądają jej włosy. Reklama podkreśla, że szampon i odżywka head&shoulders Supreme zawierają olejek arganowy, dzięki czemu zapewniają włosom nawilżenie oraz usuwają do 100 proc. łupieżu.

Kampania informuje, że promowane produkty są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Anna Lewandowska wystąpiła już w reklamie head&shoulders razem z Robertem Lewandowskim. Spot trafił do emisji jesienią 2016 roku.

 

Wiosną br. Lewandowska zaczęła reklamować rajstopy Calzedonia, została też ambasadorką marketingową wody mineralnej Kinga Pienińska. Wcześniej wystąpiła w kampaniach m.in. BZ WBK oraz Gilette Venus.

Za obsługę marketingową head&shoulders w Polsce odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (kreacja reklam), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz Partner of Promotion (działania public relations).

Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska u fryzjera reklamuje head&shoulders Supreme (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
nie mogę z tą lewandowską. użyła złego szamponu. aż się fryzjer zdziwił.
0 0
odpowiedź
User
Nickt
Ojojoj, Ania spóźniła się do fryzjera. A on mówi, że spoko. Tymczasem pani Mariola, której mąż na rocznicę zafundował wizytę u "lepszego" fryzjera musi czekać, aż pani gwiazdeczka się wypindrzy... Bo przecież pani Ania ciężko pracuje wrzucając fotki na insta i nie może przyjść na umówiona godzinę. Nie zachęciła mnie ta reklama...
0 0
odpowiedź