SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,51 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 1 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność piątej serii formatu wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 9,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który zgromadził przed telewizorami 1,65 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen 5” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2016

1 653 598

10,10%

08-03-2016

1 400 481

8,78%

15-03-2016

1 479 715

9,30%

Średnio:

1 514 471

9,41%

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 230 tys. więcej widzów - 1,74 mln oglądających, co przełożyło się na 10,65 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas hitowe „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,10 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Singielka”; 9,67 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Rozdarte serca” oraz widowisko z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych; 5,42 proc. udziału).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem. Pierwsze miejsce zajmuje Dwójka, trzeci jest TVN, a czwarta - Jedynka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 162 828

32,10%

25,79%

TVN

1 555 393

9,67%

11,07%

Polsat - Hell's Kitchen 5

1 514 471

9,41%

14,87%

TVP1

871 860

5,42%

3,57%

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmmmmm
Wielkie eh oh rozbuchane ego kto to ja nie jestem a czy ten mega człowiek z jedyną gwiazdką potrafi zadbać o zasady higieny które mówią o upinaniu włosów lub ich osłanianiu a także o zdejmowaniu biżuterii z rąk kiedy pracuje się z żywnością...
Pierwsza lekcja gastronomii i ktoś się chyba obijał.
odpowiedź
User
Bartek
Tego starego odgrzewanego kotleta już dawno nie powinno się emitować ale cóż stara lampucera Terentiew nie rozumie tego że ludzie mają dość oglądania programów o gotowaniu a już zwłaszcza ludzie nie chcą oglądać tego żałosnego Wojciecha Basiury który się sam nazwał Amaro to największy Amator i prostak i dlatego mało ludzi chce oglądać te nudne stare śmierdzące odgrzewane kotlety serwowane przez prostacką stacje Polsat
odpowiedź
User
polszmat
Niestety ale jak Polsat ma coś zrobić - potem zawsze w zdecydowanej większości wygląda to tragicznie pod każdym względem. Pytam się - czy jest jakiś sens oglądania czegoś tak głupio zrealizowanego i wybór niewłaściwych osób do prowadzenia danego programu, oraz wybór takich uczestników... Przykładów jest cała masa względem programów rozrywkowych Polsatu - gdzie powtarza się zły wybór osób prowadzących - jak tak samo głupie pod każdym względem "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami" lub " „Tylko Muzyka. Must Be the Music" (...) i te głupie nazwy tych programów - Grupa Polsat to nic więcej jak Polszmat pod każdym względem...
odpowiedź