Hepatil Complex: Complexowa troska o wątrobę (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i aptekach trwa kampania reklamowa Hepatilu Complex. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Hand Made Flow, M5 i Media Concept.
Kampania reklamowa preparatu na wątrobę Hepatil Complex podkreśla jego kluczowe zalety i unikalny skład. Motywem przewodnim przekazu są promienie pomarańczowego lasera, które w futurystyczny sposób budują w czasie rzeczywistym komponowany przez naukowców produkt. Celem kampanii – realizowanej pod hasłem „Complexowa troska o wątrobę” – jest wsparcie wprowadzenia na rynek tego preparatu.
Akcja od 28 marca obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały z pakietu At Media), prasę (m.in. „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Viva!”, „Wprost”, „Zwierciadło”), internet (reklamy i specjalny serwis) oraz apteki (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Hand Made Flow, spot telewizyjny wyprodukowała firma M5, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Hepatil Complex: Complexowa troska o wątrobę (wideo)