SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem

Firma Hoop Polska zreorganizowała swój dział sprzedaży. Jego dyrektorem został Paweł Wolnicki.

Hoop Polska argumentuje, że przekształciła swój dział sprzedaży, ponieważ o ile dotychczas koncentrowała się na obsłudze kanału tradycyjnego, o tyle obecnie przesuwa dynamikę sprzedaży do hipermarketów i sklepów dyskontowych. Firma skupia się też na swoich najsilniejszych markach, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe.

W związku z tym Hoop Polska na nowo określiła zakres kompetencji i odpowiedzialności pracowników działu sprzedaży. Jednocześnie zmniejszono liczbę jego pracowników. Ma to przynieść firmie oszczędności.


Dyrektorem zmienionego działu sprzedaży Hoop Polska został Paweł Wolnicki (na zdjęciu), który ostatnio był wiceprezesem zarządu FoodCare (wcześniej Gellwe). Z firmą tą był związany przez ponad 10 lat, pełniąc kolejno funkcje key account managera, national key account managera, dyrektora ds. sieci handlowych i dyrektora sprzedaży.

W nowym dziale sprzedaży Hoop Polska stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej objął Adam Frajtak, a dyrektora sprzedaży nowoczesnej – Marcin Skowron.

Dołącz do dyskusji: Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Exporter
Dziwna strategie wdraza pan Wolnicki. I prosze tak wyglada sprzedaz ze zamykaja zaklad produkcyjny. A tak chwalil sie ze to on stworzyl product Arctic.
0 0
odpowiedź