SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”.

W ramach akcji uruchomiono serwis Wyborybezbolu.pl. Podano tam informację, że według sondażu zrealizowanego dla USP Zdrowie we wrześniu br. co trzeci Polak odczuwa ból głowy, gdy myśli o nadchodzących wyborach parlamentarnych.

- Na wyborczy ból, wybierz Ibuprom! - czytamy na stronie. Poniżej prezentowane są różne warianty tego produktu.

Kampania jest realizowana od początku października w internecie (m.in. na platformach społecznościowych) oraz outdoorze (ok. tysiąca billboardów i citylightów). Obejmuje grafiki z wieloma sloganami nawiązującymi do wyborów.

 

Za obsługę wszystkich marek USP Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada Wavemaker, wiosną br. obronił to zlecenie w przetargu. Natomiast od miesiąca obsługą producenta w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, zajmuje się Agencja Warszawa.

Ostatnia duża kampania ATL-owa Ibupromu była prowadzona w pierwszej połowie br., reklamowano w niej Ibuprom RR.

Dołącz do dyskusji: Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Głowix!
0 0
odpowiedź
User
StefA
Dobre :)
14 4
odpowiedź
User
lp05
Oby go chociaż nie zabrakło.
0 0
odpowiedź