Iga Świątek w kampanii PZU
Ruszyła kampania wizerunkowa PZU - pierwszy raz występuje w niej najlepsza polska tenisistka Iga Świątek, którą sponsoruje ubezpieczyciel. Działania zrealizowały Agencja Warszawa, Sigma Bis i Papaya Films.
Spot do kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela zbiega się z prezentacją nowej strategii grupy PZU na najbliższe cztery lata.
- W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play. To sprawia, że ufają nam miliony klientów, którzy mogą skupić się na realizowaniu swoich potrzeb mając u boku pewnego i sprawdzonego partnera jakim jest PZU - mówi Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.
Spoty reklamowe 30- i 45-sekundowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej.
- PZU to mój strategiczny sponsor i ogromne wsparcie dla mojej pracy jako tenisistki. To partnerstwo daje mi poczucie bezpieczeństwa, które jest nieocenione w tak dynamicznym i wymagającym sporcie, jakim jest tenis, gdy przebywa się w podróży przez większość roku, a kalendarz turniejów czy treningów potrafi się zmieniać z dnia na dzień. Wsparcie PZU pozwala mi skupić się na efektywnej pracy oraz ustabilizowaniu mojej formy i pozycji w seniorskim tourze, w którym gram od tak niedawna - mówi Iga Świątek.
Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy to dzieło reżysera Dobromiła Sudaka. Za produkcję odpowiedzialny był Papaya Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.
PZU zostało sponsorem Igi Świątek w lutym tego roku. W ramach trzyletniej umowy tenisistka będzie reprezentować ubezpieczyciela podczas meczów Wielkiego Szlema i WTA Tour oraz Igrzysk Olimpijskich. Logo firmy znalazło się na stroju zawodniczki.
Dołącz do dyskusji: Iga Świątek w kampanii PZU