InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania
Agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania. Będą odpowiedzialne za PR korporacyjny, PR produktowy oraz relacje inwestorskie.
Do obowiązków agencji InnerValue należeć będzie opracowanie strategii komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, mediami finansowymi oraz doradztwo w zakresie należytego wypełniania obowiązków informacyjnych. Za projekt odpowiedzialni będą Wojciech Iwaniuk oraz Łukasz Lewczuk.
Do zadań departamentu InnerLook należeć będzie kompleksowa obsługa z zakresu PR, w tym opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, PR produktów marki Henryk Kania, prowadzenie biura prasowego oraz działania e-PR. Za projekt odpowiedzialna będzie Anastazja Pisula.
Klient wybrał agencję w postępowaniu ofertowym. Wcześniej dla zakładów mięsnych ZM Henryk Kania pracowała agencja Partner of Promotion.
Umowa został podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania
Ale jeżeli to ona wypracowała aktualny wizerunek firmy, to nuff respect jak mawiają na czarnym lądzie! Dobry kawał roboty.