Instytut GfK został partnerem berlińskich targów IFA
Berlińskie targi IFA oraz instytut badawczy GfK zawarły umowę o globalnym partnerstwie, Instytut udostępni tam platformę opartą na sztucznej inteligencji gfknewron.
Organizatorzy światowych targów elektroniki konsumenckiej i biurowej IFA oraz instytut badawczy GfK zawarły porozumienie, wzmacniając swoje globalne partnerstwo w celu wsparcia branży.
Począwszy od edycji specjalnej IFA 2020, GfK zapewni partnerom i widzom targów IFA nie tylko swoje insighty, ale także prognozy i rekomendacje biznesowe. W tym roku po raz pierwszy stanie się to dzięki nowej platformie opartej na sztucznej inteligencji gfknewron, współtworzonej przez kluczowych klientów GfK.
- GfK współpracuje z IFA od wielu lat i współpraca ta okazała się bardzo owocna. GfK jest także zaufanym partnerem dla branży od ponad 85 lat. Ich wartościowe dane i analizy są prawdziwym atutem dla producentów i dystrybutorów - komentuje Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA Berlin. W konsekwencji, to partnerstwo obejmuje teraz globalną rodzinę IFA, w tym CE China i CE Week w USA.
Peter Feld, CEO GfK, dodaje: - W 2020 roku na rynkach doszło do bezprecedensowych zakłóceń. Kilka aspektów tego zakłócenia będzie miało wpływ na branżę przez wiele lat i wpłynie na zmianę szybkości podejmowania decyzji. Dlatego kluczowe jest szybkie podejmowanie właściwych decyzji biznesowych i wydobywanie właściwych sygnałów z szumu. Nasze globalne partnerstwo z IFA jeszcze bardziej zbliży społeczność, a nasza nowa platforma, oparta na sztucznej inteligencji, gfknewron, umożliwi szybkie podejmowanie decyzji, zapewniając stały dostęp do krytycznej wiedzy i rekomendacji.
Podczas tegorocznej edycji specjalnej IFA 2020, przedstawiciel instytutu GfK będzie obecny na scenie podczas IFA Global Press Conference w dniach 3 i 4 września. GfK będzie również częścią IFA Xtended Space.Prezentacje będą również transmitowane na żywo i bezpłatnie za pośrednictwem IFA Xtended Space.
Tegoroczna edycja IFA specjalna
Edycja specjalna IFA 2020 - składająca się z wydarzeń na żywo o charakterze B2B - oferuje miejsce spotkań producentów i dystrybutorów w przestrzeniach IFA Business, Retail & Meeting Lounge, SHIFT Mobility, IFA NEXT. Przedstawiciele mediów mogą na żywo zapoznać się z najnowszymi produktami i usługami, wziąć udział w briefingach prasowych i wystąpieniem inauguracyjnym na IFA Global Press Conference. Dzięki rozwiązaniu VR IFA Xtended Space "fizyczną" imprezę uzupełnią prezentacje strumieniowane na żywo i na żądanie. W ten sposób przestrzeń Xtended Space będzie dostępna zarówno dla gości na miejscu, jak i dla wszystkich innych zainteresowanych uczestników na całym świecie.
IFA 2020 Special Edition odbędzie się w dniach 3 - 5 września 2020 roku jako trzydniowe wydarzenie z ograniczoną liczbą uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dołącz do dyskusji: Instytut GfK został partnerem berlińskich targów IFA