Intel rezygnuje z usług McCann Erickson
Firma Intel zrezygnowała z usług należącej do Interpublic Group agencji McCann Erickson Worldwide w zakresie globalnej kreacji wizerunku marki.
Obowiązki te przejmie mająca swoją siedzibę w San Francisco mniejsza i niezależna agencja Venables Bell & Partners.
Będzie ona odpowiedzialna w ramach wartego od 50 do 150 milionów dolarów budżetu bardziej za tworzenie kampanii promujących markę i firmę niż reklam konkretnych produktów Intela.
Powyższa zmiana jest częścią strategii określanej przez Intela jako "open-source'owy" model współpracy z agencjami. Oznacza to, że firma chce współpracować z wieloma różnymi firmami reklamowymi, a nie ograniczać się tylko do jednej sieci.
Współpraca między Intelem a McCann Erickson rozpoczęła się w 2005 roku, ale od tego czasu firma zatrudniła również kilka innych agencji, m.in. Doremus i OMD (należące do Omnicom Group) oraz Razorfish, będącą częścią Microsoftu.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Intel rezygnuje z usług McCann Erickson