Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games
Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta.
Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z Prime Bit Games w październiku br. Pierwszym działaniem agencji dla nowego klienta jest startująca właśnie kampania reklamowa obejmująca Kanadę, Austrię i Szwajcarię. Trwające przez kilka miesięcy działania marketingowe będą wspierać grę Magic Nations z portfolio Prime Bit Games i skierowane będą do młodych graczy w wieku 18-34 lat, zainteresowanych grami komputerowymi, a w szczególności produkcjami o tematyce fantasy.
Kampania jest prowadzona przy wykorzystaniu działań z zakresu performance na Facebooku i ma na celu zachęcenie graczy we wspomnianych wyżej krajach do ściągania aplikacji z grą Magic Nations.
Działania potrwają kilka miesięcy. Wydawca planuje rozszerzenie w późniejszym czasie kampanii o reklamy w Google oraz działania remarketingowe.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Prime Bit Games S.A. to niezależny projektant, twórca i wydawca gier mobilnych, komputerowych, konsolowych i przeglądarkowych. Świadczy również usługi w zakresie portingu, co-developmentu, projektowaniu grafik oraz gier na zamówienie klienta.
Dołącz do dyskusji: Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games