SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intermarché uruchomiło fanpage na Facebooku, prowadzi go Get More Social

Sieć supermarketów Intermarché, należąca do Grupy Muszkieterów, wystartowała z prowadzeniem komunikacji na Facebooku. Za obsługę fanpage odpowiada agencja Get More Social.

Odwiedzający profil Intermarché na Facebooku znajdą na nim treści związane z bieżącą ofertą sklepów oraz kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.

Za prowadzenie profilu odpowiada Get More Social. Po stronie agencji leży kreacja, produkcja grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa liczy obecnie 374 supermarkety obu brandów.

Dołącz do dyskusji: Intermarché uruchomiło fanpage na Facebooku, prowadzi go Get More Social

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl