Internetowa kampania BZ WBK
W poniedziałek wystartowała internetowa kampania konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA.
Kampania składa się z dwóch linii kreacyjnych przygotowanych przez agencję kreatywną Artegence. Na jednej z nich pojawia się hasło ‘Masz wygodne życie z kontem oszczędnościowym BZ WBK’, które podkreśla wygodę życia z kontem w BZ WBK. Druga linia to kursorki podążające za loginem oraz cztery boksy w których wymieniane są zalety konta BZ WBK.
Grupa do której chce dotrzeć reklamodawca to osoby w wieku 25-50 lat z średnim lub wyższym wykształceniem z miast powyżej 50 tys. mieszkańców.
Reklamy emitowane są w formie doublebillboardów, billboardów, brandmarków i toplayerów w portalach Onet.pl, Wp.pl, Money.pl, Expander.pl oraz w serwisach Moje Finanse w Interia.pl i Centrum Finansowe w portalu Gazeta.pl.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Kampania potrwa do 17 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania BZ WBK