SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Iron Majdan” liderem. TVN nokautuje konkurencję w 16-49

Po pierwszych trzech tygodniach emisji „Iron Majdan” ogląda średnio 975 tys. widzów, o 64 tys. osób więcej niż „Żony Hollywood” pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show jest liderem rynku, a w grupie 16-49 ma ogromną przewagę nad konkurencją.

Radosław i Małgorzata Majdanowie, fot. TVNRadosław i Małgorzata Majdanowie, fot. TVN

Nowy reality-show „Iron Majdan” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 5 marca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 975 tys. osób, co przełożyło się na 11,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Nowy projekt notuje delikatny spadek oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1 mln osób, drugi - 996 tys., a trzeci - 925 tys.

Dla porównania, średnia oglądalność początku trzeciego sezonu „Żon Hollywood”, pokazywanego wiosną ub.r. w tym samym paśmie wyniosła 911 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,27 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że nowy format podnosi widownię swojego pasma o 64 tys. osób (w grupie komercyjnej wzrost wyniósł 90 tys. oglądających).

TVN w paśmie nadawania nowego projektu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy seriale „Za marzenia” i „Zaginiona”, osiąga 8,50 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,04 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 („Warto rozmawiać” i dokumenty; 2,50 proc.).

TVN w czasie emisji nowego reality-show jest liderem rynku także w grupie 16-49 i 16-59.

„Iron Majdan” to reality-show, które zostało wymyślone specjalnie dla Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. Oznacza to, że projekt nie jest oparty na licencji.

W każdym z 10 odcinków bohaterowie show lądują na innym mieście m.in. w Las Vegas (USA), Keflavik (Islandia), Bangkok (Tajlandia), Baku (Azerbejdżan), San Luis Obispo (USA), Phnom Penh (Kambodża) i Los Angeles (USA). W każdym odcinku „Iron Majdan” cel podróży bohaterowie poznają w ostatniej chwili, a zadania do wykonania - dopiero po przybyciu na miejsce. Widzowie mogą śledzić wykonywanie misji, a także relacje małżonków w sytuacjach ekstremalnych.

Nowe reality-show jest drugim najdroższym programem w historii TVN po „Azja Express”. Stacja nie podaje szczegółów, ale jeden odcinek mógł kosztować nawet milion złotych. Program na zlecenie TVN produkuje firma Golden Media Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Iron Majdan” liderem. TVN nokautuje konkurencję w 16-49

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
porażka!
odpowiedź
User
Wdse
Mocny lider w grupie komercyjnej, pewnie będzie kolejny sezon :D
odpowiedź
User
widz
Bardzo fajny program.. Gośka jest rewelacyjna w tym programie.. Czekam poniedziałku.
odpowiedź