SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iwostin: Czy Twoja skóra jest bezpieczna?

W prasie i internecie ruszyła kampania edukacyjno-promocyjna marki Iwostin. Akcję pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?” przygotowały agencja reklamowa Tippingpoint i dom mediowy Starmedia.

Rozpoczęta właśnie kampania marki dermokosmetycznej Iwostin podkreśla zagrożenia, jakie niosą ze sobą czynniki zewnętrzne oddziałujące na skórę, oraz informuje, jak minimalizować ich skutki. W ramach akcji pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?” na stronie internetowej iwostin.pl udostępniono test diagnostyczny, za pomocą którego można zbadać wpływ czynników środowiskowych na skórę. Jednocześnie kampania promuje podstawową linię tej marki – Iwostin Sensitia.

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie kobiecej (m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Olivia”, „Glamour”, „Cosmopolitan”, „Party”). Kreacją i produkcją kampanii oraz strony iwostin.pl zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starmedia.

Dołącz do dyskusji: Iwostin: Czy Twoja skóra jest bezpieczna?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl