Jacek Braciak jako Napoleon w kampanii na 20-lecie Carrefour w Polsce (wideo)
Sieć sklepów Carrefour uruchomiła urodzinową kampanię z okazji 20-lecia swojej obecności na polskim rynku. Stanowi ona kontynuację repozycjonującej markę, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w którego postać wciela się Jacek Braciak.
Z okazji dwudziestolecia obecności na polskim rynku Carrefour zamierza przez cały rok promować specjalne oferty urodzinowe.
W styczniowej odsłonie kampanii Napoleon koncentruje się na zdrowiu - dzięki dekretowi o Gwarancji Najniższych Cen produktów ze "Zdrowej Półki" klienci mogą taniej zaopatrzyć się w sklepach Carrefour w certyfikowane produkty ekologiczne, dietetyczne, wegetariańskie oraz bez laktozy i bezglutenowe. Claim kampanii podkreśla, że "na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!".
Aktywności w ramach kompleksowej kampanii 360 obejmują telewizję, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z urodzinami marki są przewidziane na Facebooku i w punktach sprzedaży. Elementem uzupełniającym akcji są również działania kontynuowane na stronie www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solution. Produkcją relamy TV zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją - studio Platige Image, a media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.
Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w telewizji, na nosnikach outdoor, w radiu, przestrzeni cyfrowej i w sklepach.
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak jako Napoleon w kampanii na 20-lecie Carrefour w Polsce (wideo)