Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess
Jennifer Lopez nawiązała współpracę z firmą odzieżową Guess.
48-letnia gwiazda została nową twarzą cenionej marki. - Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać dziewczyną Guess, byłam poruszona i podekscytowana - komentuje Jennifer Lopez. - To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką.
- Patrząc na dawne kampanie Guess, widzisz piękne modelki i niezapomniane zdjęcia Paula - dodała. - To wielki komplement, że zostałam wybrana.
Wokalistkę i aktorkę będzie można zobaczyć w kampanii wiosna/lato 2018 roku.
Jennifer Lopez obecna jest na scenie od ponad 30 lat. Filmy z jej udziałem przyniosły dochód blisko 3 miliardów dolarów, a jej płyty sprzedały się w nakładzie przekraczającym 80 milionów egzemplarzy. W dorobku ma przeboje "If You Had My Love", "I'm Real", "On the Floor", "Jenny from the Block", "Play" czy "All I Have". Dyskografię Amerykanki zamyka album "A.K.A.", który miał premierę w czerwcu 2014 roku. Obecnie Lopez pracuje nad nową płytą, "Por Primera Vez". Ostatnio można ją było oglądać w serialu "Uwikłana", w Polsce emitowanym na TV Puls. Amerykanka potwierdziła też udział w romantycznej komedii "Second Act".
Dołącz do dyskusji: Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess