Jerzy Szulwic odpowiada za nowe technologie w PMPG
Jerzy Szulwic objął nowo utworzone stanowisko R&D managera w Platformie Mediowej Point Group. Będzie odpowiadał za sprawy związane z rozwojem i wdrażaniem nowych technologii w segmencie mediów.
Szulwic przejmie nadzór nad działem IT w wydawnictwie oraz nad rozwojem serwisów internetowych. Do tej pory działy te podlegały dyrektorowi wydawniczemu. Ponadto w zakresie odpowiedzialności Jerzego Szulwica znajdzie się poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii do dystrybucji treści w obszarze web, web mobile, tabletów oraz integracja z serwisami społecznościowymi.
Głównymi serwisami internetowymi w portfolio PMPG są obecnie witryny tygodników opinii “Wprost” (wprost.pl) oraz „Do Rzeczy” (dorzeczy.pl).
Jerzy Szulwic specjalizuje się w opracowywaniu strategii i doradzaniu m.in. w dziedzinie nowych mediów i elektronicznej dystrybucji kontentu. Od lutego 2013 roku jest członkiem rady nadzorczej AWR „Wprost” (więcej na ten temat). W latach 2010-2012 pełnił funkcję prezesa Wydawnictwa Zwierciadło. Wcześniej przez 11 lat był dyrektorem wydawniczym i wiceprezesem Wydawnictwa Bauer, odpowiedzialnym m.in. za segment motoryzacyjny. W przeszłości był też związany z Hearst Marquard Publishing, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek magazynu "Cosmopolitan".
Dołącz do dyskusji: Jerzy Szulwic odpowiada za nowe technologie w PMPG