Jesienne babeczki Delecty promowane w telewizji i internecie
Delecta rozpoczęła kampanię, w której promuje babeczki gotowe do wypieku marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Działania przygotowały Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.
Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji. Pokazywane są w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku.
Dodatkowo, marka przygotowała konkurs na Facebooku „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta. Zadanie konkursowe polega na opisaniu dekoracji wykonanych babeczek dyniowych lub marchewkowych. Akcję uzupełniają działania produktowego public relations - nacisk kładziony jest w nich na wyeksponowaniu przekąstkowego charakteru babeczek.
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja Opus B. Zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Jesienne babeczki Delecty promowane w telewizji i internecie