„#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” w kampanii studenckich staży i praktyk
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami zaczyna kampanię pod hasłem „#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” promującą pozytywny wizerunek młodych osób (tzw. pokolenia Y) wchodzących na rynek pracy.
Kampania prezentuje młodych ludzi jako wartościowych i pełnych potencjału pracowników, podchodzących z pełnym zaangażowaniem zarówno do pracy zawodowej, jak i do swoich pasji.
- Wokół generacji Y toczy się wiele dyskusji prezentujących młodych ludzi głównie w negatywnym świetle. Oczywiście, pokolenie Y - jak każde pokolenie - posiada szereg wad, ale także i wiele zalet. Ygreki są otwarci, ambitni, pełni pasji, wielozadaniowi i sprawnie poruszający się w świecie nowych technologii. Przy odpowiednim podejściu pracodawców potrafią być bardzo cennymi członkami zespołów - opisuje Piotr Palikowski.
Akcja jest skierowana zarówno do pracodawców, jak i samych młodych osób.
Obecnie działania obejmują reklamy outdoorowe w największych ośrodkach akademickich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Gdańsk - nośniki w pobliżu uczelni i uczęszczanych przez studentów tras komunikacyjnych), aktywności w internecie (m.in. na portalach społecznościowych i w serwisie Stazeipraktyki.pl) oraz działania wspólnie z patronami medialnymi (są nimi Dlastudenta.pl, „Dziennik Gazeta Prawna”, Kariera.com.pl, „Metro”). W ramach kolejnych etapów odbędzie się m.in. ogólnopolski konkurs dla studentów oraz badanie ich opinii.
Kampania jest realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (we współpracy z firmami BFS Group i Coobers) w ramach Programu Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk.
Dołącz do dyskusji: „#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” w kampanii studenckich staży i praktyk