Justin Billingsley globalnym szefem marketingu Publicis Groupe
Justin Billingsley objął nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora marketingu w Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak m.in. Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom, Zenith. To nowa funkcja w strukturze holdingu.
Billingsley ma koncentrować się na „rozwoju produktu i marketingu w celu identyfikacji i rozwoju skalowalnych produktów i inicjatyw dla klientów”. Będzie także kierował nowymi strategiami dotyczącymi modeli agencji Power of One Groupe, które były wdrażane w poszczególnych krajach od kilku lat.
Justin Billingsley ma również za zadanie identyfikację potencjalnych możliwości biznesowych - szczególnie poprzez rozszerzenie zakresu o istniejących klientów - i będzie nadzorował PR Publicis Groupe i komunikację zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
Jednocześnie będzie nadal pełnił swoje obowiązki jako prezes Publicis Emil i Publicis One Touch - globalnej sieci agencji Power Of One odpowiednio dla Mercedes-Benz i NIVEA.
Pozostanie także członkiem Komitetu Zarządzającego Publicis Groupe, podlegając Arthurowi Sadounowi, CEO Publicis Groupe.
Billingsley dołączył do Publicis Groupe dziesięć lat temu jako dyrektor generalny Saatchi & Saatchi Greater China. Powrócił do Wielkiej Brytanii, pełniąc różne funkcje kierownicze w Saatchi i Saatchi na całym świecie, zanim został mianowany globalnym dyrektorem operacyjnym ds. komunikacji publicznej w 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: Justin Billingsley globalnym szefem marketingu Publicis Groupe