SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edward Durda z programem w Kanale Sportowym

Na Kanale Sportowym zadebiutował program „Edek Show”, którego gospodarzem jest Edward Durda, związany m.in. z Canal+ Sport.

Edward Durda, fot. screen z youtube'aEdward Durda, fot. screen z youtube'a

W cyklu „Edek Show” Edward Durda będzie przeprowadzał wywiady. W pierwszym odcinku gościem był Przemysław Babiarz z redakcji sportowej Telewizji Polskiej.

Start jego programu w Kanale Sportowym oznacza, że ostatecznie nie doszła do skutku zapowiadana w marcu współpraca Edwarda Durdy z kanałem youtube’owym serwisu Meczyki.pl.

 

Od ponad 20 lat Edward Durda jest związany z Canal+ Sport, komentuje tam m.in. mecze lig piłkarskich, koszykarskiej NBA i walki bokserskie. Przez lata współpracował również z Eurosportem, ostatnio komentował zimowe igrzyska olimpijskie.

W ostatnich latach zyskał popularność w social mediach dzięki udziałowi w programach Kanału Sportowego i youtube’owym quizie promującym firmę bukmacherską eToto.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Edward Durda jest też konferansjerem w czasie gal bokserskich, użyczył głosu do wielu reklam (m.in. oferty sportowej Canal+).

Ukończył studia aktorskie w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Krakowie, krótko współpracował z Teatrem im. Osterwy w Lublinie, zagrał małe role w kilku filmach.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 845 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie ponad 360 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Dołącz do dyskusji: Edward Durda z programem w Kanale Sportowym

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan
No i fajnie, pan Edward ma potencjał do przyciągania widzów.
odpowiedź
User
Tomek
Szanuje goscia, ale juz nie. Kanal Sciekowy to zbitka ludzi o iq kibola. Zaden szanujacy sie dziennikarz tam nie powinien sie pojawiac.
odpowiedź
User
Tata Ginekolog
Trudno, nie każdy zostanie gwiazdą jak Pan Mateusz, czasem trzeba trochę spuścić z tonu, gdy raty kredytu rosną.
odpowiedź