„Kaskada pozytywnych zdarzeń” w kampanii zmienionej gry Kaskada (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął kampanię pod hasłem „Kaskada pozytywnych zdarzeń” promującą nową odsłonę gry losowej Kaskada. Za przygotowania i realizację akcji odpowiadają Unique One, 2012 Agency i ZenithOpitmedia.
Kampania promuje nowe pozycjonowanie gry Kaskada, obejmujące m.in. jej zmienione zasady (teraz będą odbywać się dwa losowania dziennie).
W ramach akcji odbywa się loteria, w której należy kupić los Kaskad i odebrać kupon z kodem, a następnie sprawdzić na plakacie, ulotce w kolekturze lub stronie Kaskadanagrod.pl, czy ten kod oznacza wygraną (głównymi nagrodami jest pięć samochodów Renault Twingo). Loteria potrwa do 14 lutego, za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Unique One.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 11 stycznia. Obejmuje telewizję, internet, radio, kina, outdoor, działania ambientowe w 8 największych aglomeracjach oraz materiały w punktach i na kuponach gier Lotto. Potrwa do 7 lutego.
Kreacją reklam zajęła się 2012 Agency, a spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Łukasza Kośmickiego. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOpitmedia.
Dołącz do dyskusji: „Kaskada pozytywnych zdarzeń” w kampanii zmienionej gry Kaskada (wideo)