Katarzyna Borucka: z Allianz Polska do Coca-Cola HBC Polska
Katarzyna Borucka objęła stanowisko dyrektora ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska. Zastąpiła Iwonę Jacaszek-Pruś, która przeszła do Kompanii Piwowarskiej.
Przed dołączeniem do Coca-Cola HBC Polska, Katarzyna Borucka pełniła funkcję dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i rzecznika prasowego w Allianz Polska. Przedtem przez 2,5 roku była dyrektorem działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. Jeszcze wcześniej (od lipca 2008 r. do końca 2012 r.) kierowała działem relacji zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services. Pracę w branży rozpoczynała pod koniec lat 90., kiedy dołączyła do Philip Morris Polska, gdzie zajmowała kolejne stanowiska w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz public affairs i CSR.
We wszystkich swoich rolach Borucka reprezentowała firmy w organizacjach branżowych i pracodawców. Była m.in. członkiem rady nadzorczej Polskiej Federacji Producentów Żywności, wiceprezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (obecnie jest członkiem rady nadzorczej IAA Polska) oraz członkiem zarządu w Polsko-Holenderskiej Izbie Handlowej. Przewodniczyła grupie "Piwo a społeczeństwo" w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce, a przez ostatnie 1,5 roku działała również w grupie PR Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Borucka jest absolwentką wydziału filologii angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada dyplom fotografii artystycznej Warszawskiej Szkoły Związku Polskich Artystów Fotografików. Założyła i przez cztery lata prowadziła w Warszawie galerię fotografii współczesnej Lookout Gallery.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Borucka: z Allianz Polska do Coca-Cola HBC Polska