Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz awansowała w agencji Kamikaze na stanowisko client service director. Pracuje w niej od 2019 roku.
Kosińska-Rysz ostatnio pracowała jako account director w Kamikaze - odpowiadała za współpracę m.in. z Kaufland Polska, Super-Pharm, Yves Rocher, McCormick czy Shell. Teraz awansuje na stanowisko client service director.
- Jest to nowe stanowisko w naszych strukturach i naturalny ruch związany z rozwojem agencji. Chcemy tworzyć podobne „doświadczenie klienta” dla wszystkich naszych klientów i oczywiście zapewniać im jak najwyższy poziom satysfakcji. Zmiana w strukturach i awans Kasi następują równolegle z przyjęciem strategii rozwoju agencji na kolejne 3 lata. Idziemy w ten sposób dalej i głębiej z organizacją struktur „wokół klienta”, z pracą w teamach klienckich. Ostatni rok dowiódł, że znajomość kategorii klienta, jego wewnętrznych KPI, a nawet procesów decyzyjnych daje szansę na bardzo szybkie reakcje po stronie agencji, większe tempo pracy, korygowanie na bieżąco planów i rzeczywiste partnerstwo. Kasia będzie odpowiadać za realizację strategii agencji w tym obszarze – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, managing partner agencji Kamikaze.
W Kamikaze od lutego 2019 roku
Katarzyna Kosińska-Rysz pracuje w Kamikaze od lutego 2019 roku, kiedy objęła w niej stanowisko account directora, przechodząc z agencji Saatchi & Saatchi IS.
Wcześniej zdobywała doświadczenie zawodowe w K2 Internet, TVN i Burda International Poland.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze