Katarzyna Małek: z Consulting’n more na PR managerkę IAA Polska
Od stycznia br. Katarzyna Małek objęła nowo utworzone stanowisko PR managerki w IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Do obowiązków Katarzyny Małek należą prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej skierowanej do wszystkich grup interesariuszy związanych ze Stowarzyszeniem. Będzie także zaangażowana w stworzenie strategii komunikacji IAA Polska na najbliższe lata oraz podejmowane przez organizację inicjatywy, w tym projekt nowych jednoźródłowych badań mediów.
– IAA Polska czeka bardzo ciekawy rok. Zarówno z uwagi na inicjatywy własne, jak i w związku z rozwojem projektu jednoźródłowych badań mediów. To wyróżnienie móc współpracować z tak prestiżowym gronem, jak to zrzeszone w Stowarzyszeniu – mówi Katarzyna Małek.
Poprzednio Katarzyna Małek była związana z agencją Consulting’n more, gdzie pełniła ostatnio funkcję business development managera. Z ramienia tej agencji współpracowała między innymi z Multikinem Media, IMS, AkzoNobel, Volkswagenem, Nestle czy CEDC.
Ponadto ma w swoim portfolio projektową współpracę z agencją Stor9_ Roberta Lewandowskiego oraz doświadczenie w pracy w Grupie TVN.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (filologia polska) oraz Szkoły Głównej Handlowej (zarządzanie projektami).
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Małek: z Consulting’n more na PR managerkę IAA Polska