SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe" przygotowana zdalnie

W telewizji trwa kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Przygotowały ją OMD i Timecode Film Production.

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty z ciekawostkami na temat różnych odmian kawy. Animacje podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. Spoty emitowane są na kanałach grupy mediowej TVN Discovery.

Kampania powstała całkowicie w warunkach pracy zdalnej.

Filmy powstały w oparciu o materiały własne MK Cafe oraz animacje i ujęcia stockowe. Ich realizacją zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production. Za obsługę kampanii i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe" przygotowana zdalnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl