Każdy może pojawić się na okładce “Bloomberg Businessweek”
Zerowy numer magazynu “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. Na okładce każdego egzemplarza znajdzie się imię, nazwisko i zdjęcie jednego z czytelników.
Aby znaleźć swoje dane i fotografię na okładce pisma, należy zarejestrować się do 19 sierpnia br. na stronie internetowej http://rejestracja.bbwp.pl. Otrzymanie spersonalizowanego zerowego numeru magazynu jest bezpłatne.
Spersonalizowany egzemplarz pisma z własnym zdjęciem i nazwiskiem będą mogli otrzymać także prenumeratorzy pisma - jako pierwszy numer ich prenumeraty.
Personalizacja pisma to jeden z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek polskiej edycji “Bloomberg Businessweek”. Premiera numeru zerowego odbędzie się podczas 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy 7 września br.
“Bloomberg Businessweek Polska” ma trafić do regularnej sprzedaży jesienią br. Redaktorem naczelnym tytułu, który początkowo będzie dwutygodnikiem, a potem tygodnikiem, jest Michał Kobosko.
Dołącz do dyskusji: Każdy może pojawić się na okładce “Bloomberg Businessweek”
Pewnie nie umieli zapanowac nad zainteresowaniem :)