SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu

„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) rozpoczęła wprowadzanie kosmetycznych zmian w swoim serwisie internetowym, które mają zwiększyć ruch na stronie. Natomiast jesienią portal Rp.pl otrzyma nowy wygląd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Po audytach kliknięć rezygnujemy z form nie generujących ruchu. Wyodrębniliśmy 25 takich miejsc w serwisie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Kołodziejczyk, redaktor ds. nowych mediów w Gremi Business Communication.

Pierwszą zmianą wprowadzoną w portalu Rp.pl była wymiana zdjęcia na górze strony głównej na poziome. Kolejne modyfikacje będą wdrażane w odstępach tygodniowych.  W planach jest m.in. zmiana w boksie „Z ostatniej chwili” - zamiast wszystkich najnowszych tekstów ze strony będą tam promowane autorskie materiały. Z zapowiedzi komentarzy na stronie głównej znikną leady, specjalne miejsce otrzyma na niej dodatek „Plus minus”.

- Chcemy też poprawić ekspozycję treści wideo na stronie - mówi Kołodziejczyk. Materiałów multimedialnych w serwisie będzie coraz więcej i będą realizowane w jakości HD.

Modyfikacje obecnego serwisu wprowadzane będą do końca maja br. Natomiast jesienią zespół internetowy „Rzeczpospolitej” rozpocznie pracę w nowym systemie CMS i wówczas witryna Rp.pl zyska nową szatę graficzną.

Za zmiany wprowadzane na stronie „Rz” Michał Kołodziejczyk odpowiada we współpracy z działem IT, działem digital i działem marketingu.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Rp.pl miał w styczniu br. 1,48 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 17,7 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytelnik
Zacznijcie płacić dziennikarzom to będzie co u was czytać, więc z chcęcią kupię, bo zmiany kosmetyczne, czy na stronie mało mnie rajcują.
odpowiedź
User
Konkurencja nie śpi...
Nic na prawdę nic nie pomoże... I tak Was wyprzedzimy, już czujecie nasz oddech a w elektronicznej jesteśmy liderem, polityka waszego "władcy" doprowadza was do powolnego upadku i dobrze o tym wiecie...
odpowiedź
User
rp.pl ma potencjał ale...
...ale problem w tym, że te treści nie są zoptymalizowane pod wyszukiwarkę. Oni kompletnie nie wiedzą jak to zrobić, żeby być konkurencją dla gazety, żeby w wynikach wyszukiwania być w górze. Nie mają pojęcia o tworzeniu konwertującej SG, rzeczach typu adsense czy nawet konfiguracji poprawnej analyticsa, nie mówiąc o tworzeniu dobrego CMS-a. Bez tego nie zrobią kroku do przodu. Potrzebują firm typu www.offwego.pl, które mogą ich wesprzeć.
odpowiedź