Kosmetyki Resibo promowane hasłem „Modern Nature is Calling”
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley). Działania pod hasłem „Modern Nature is Calling” przygotowała agencja oS3 i Papaya Films.
Hasło „Modern Nature is Calling” odwołuje się do silnej potrzeby bliskości z naturą, która szczególnie w dzisiejszych czasach, w obliczu zmian klimatycznych, nabiera zupełnie nowego znaczenia.
Na potrzeby działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy emitowany na YouTube i Player.pl. Ponadto reklamy obejmują platformy Google, Wizaz.pl.
- Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Tę narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo - mówi Michał Kobierzewski z oS3, która przygotowała kampanię.
W działaniach reklamowych wykorzystano także prasę (m.in. Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra), oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku.
Agencja oS3 odpowiada za kreację spotu, kampanię wizerunkową, nową strategią komunikacji, strategią mediową i nową platformą e-commerce. Produkcją spotu zajęła się Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Resibo promowane hasłem „Modern Nature is Calling”