SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex). Jest realizowana pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.

Spot z kampanii pokazuje zabawne scenki,  w których różne osoby błyskawicznie zmieniają swoje sceptyczne nastawienie do jedzenia, po tym jak na talerzu pojawia się, z charakterystycznym dźwiękiem, ketchup Kotlin.

- Z ketchupem Kotlin nie ma, że nie - komentuje to lektor, dodając hasło główne: „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.

 

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.

Zeszłoroczne działania reklamujące ketchup Kotlin prowadzono pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”. Kreacją i produkcją reklam zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buhaha
Czyli to nie dodatek do dań tylko ściera do przykrycia syfu?
Kto chce zastąpić smak jedzenia? Co za strategia skierowana chyba do najuboższych, ale ten ketchup jest za drogi.
Napędzają sprzedaż całemu segmentowi tanich sosów, a ci co mają kasę kupią Pudliszki, bo po prostu mają super dobry ketchup.
odpowiedź
User
Anna
Już dawno nie widziałam tak obrzydliwej reklamy jedzenia. Ten odgłos wydobywającego się ketchupu, przypomina odgłosy rozwolnienia!!!
odpowiedź
User
Jagoda
Mnie śmieszy ¯\_(ツ)_/¯ IMHO bardzo zabawna reklama, a Kotlin wiadomo, że dobry i znany ketchup, więc nie muszą lecieć w reklamie sztampowo z tekstami typu dobry smak, idealny dodatek do dań itp.
odpowiedź