Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex). Jest realizowana pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.
Spot z kampanii pokazuje zabawne scenki, w których różne osoby błyskawicznie zmieniają swoje sceptyczne nastawienie do jedzenia, po tym jak na talerzu pojawia się, z charakterystycznym dźwiękiem, ketchup Kotlin.
- Z ketchupem Kotlin nie ma, że nie - komentuje to lektor, dodając hasło główne: „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.
Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Zeszłoroczne działania reklamujące ketchup Kotlin prowadzono pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”. Kreacją i produkcją reklam zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)
Kto chce zastąpić smak jedzenia? Co za strategia skierowana chyba do najuboższych, ale ten ketchup jest za drogi.
Napędzają sprzedaż całemu segmentowi tanich sosów, a ci co mają kasę kupią Pudliszki, bo po prostu mają super dobry ketchup.