Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze
Serwis show-biznesowy Kozaczek.pl (należący do Marquard Media Polska) zyskał nowe logo i szatę graficzną. W witrynie pojawiły się też nowe kategorie i funkcjonalności.
- Wiemy dobrze, kim jest i jakie preferencje ma nasz użytkownik. Ta wiedza towarzyszyła nam podczas tworzenia nowej strony. Chcieliśmy jednocześnie, by nowy Kozaczek stał się atrakcyjny dla naszych klientów. Zoptymalizowana, atrakcyjna pod względem wizualnym i użytkowym strona pozwoli na realizację niestandardowych projektów i owocną współpracę z markami - tak zmiany na stronie opisuje Beata Maj, redaktor naczelna Kozaczek.pl.
- W przeciwieństwie do brandów, które marginalizują znaczenie komentarzy użytkowników, Kozaczek stawia na komunikację ze swoją społecznością przy jednoczesnej dbałości o poziom dyskusji. Chcemy, by nowy Kozaczek był miejscem, w którym nasi użytkownicy będą mogli komentować treści, wyrażać swoje opinie i udzielać się w sondach - podkreśla.
- Wraz ze zmianą layoutu serwis zmienił się system zarządzania treścią oraz obsługa technologiczna strony - przeniesienie danych do chmury Amazon Web Services - informuje Barna Gajdos, dyrektor działu digital w Marquard Media Polska. - Dla Marquard Media było to duże wyzwanie i duża inwestycja, ale jeśli chcemy być konkurencyjni na rynku i walczyć z największymi - a takie mamy plany - niezbędny krok. Kozaczek.pl to pierwszy z naszych serwisów, który w tym roku się zmieni, obecnie pracujemy nad kolejnymi serwisami z naszego portfolio - dodaje.
Nową szatę graficzną i logo Kozaczek.pl przygotowała Dagmara Pużyńska, senior graphic designer w Marquard Media Polska. Natomiast wprowadzeniem zmian w serwisie zajęła się firma White Label Coders.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br Kozaczek.pl zanotował 1,1 mln użytkowników i ponad 16,5 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze