Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających
Krzysztof Kruszewski objął nowo utworzoną funkcję CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska, do której należą firmy badawcze Millward Brown i TNS Polska. W obu firmach zlikwidowano stanowisko dyrektora zarządzającego.
- Nowa struktura zarządcza Millward Brown i TNS Polska daje obu firmom okazję do dalszego dynamicznego, lepiej skoordynowanego rozwoju, ale przede wszystkim pozwala wypracować rozwiązania zdolne zaspokoić potrzeby naszych najbardziej wymagających Klientów - uzasadnia tę zmianę Krzysztof Kruszewski. - Należy dodać, że w żadnym razie nie jest to zmiana rewolucyjna, ani jakakolwiek forma, nawet subtelnej fuzji obu organizacji. Nasze instytuty już od kilku lat wspierają się podczas realizacji projektów badawczych i doradztwa dla wybranych klientów, zachowując wszelako ściśle konkurencyjny model swoich wzajemnych relacji. Chcemy sformalizować i utrzymać ten niezwykle skuteczny sposób działania - dodaje.
Grupa Kantar Consumer Insight Polska podkreśla, że Wzajemne relacje Millward Brown i TNS Polska nie zostały w żaden sposób odgórnie ustalone, tylko będą przebiegać zależnie od potrzeb i woli klientów obu firm.
Krzysztof Kruszewski jest związany z Millward Brown od ponad 25 lat. W latach 1990-2004 był dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału firmy, potem przez prawie 10 lat pełnił funkcje dyrektorskie w jej strukturach międzynarodowych (w latach 2010-2012 był CEO na rynkach rozwijających się w Europie). Od ponad trzech lat jest prezesem Millward Brown Poland.
Objęta przez niego funkcja CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska została właśnie utworzona. Zastąpiła stanowisko dyrektora zarządzającego w Millward Brown i TNS Polska. W tej drugiej firmie w ostatnich latach zajmował je Piotr Kwiatkowski.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających
Po 2000 następuje proces stopniowego przejmowania firmy przez międzynarowdową korporację Kantar / WPP oraz zmiana nazwy na Millward Brown.