Krzysztof Piekarski odszedł z biura reklamy PMPG
Krzysztof Piekarski, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy Platformy Mediowej Point Group, z końcem marca br. rozstał się z firmą. To efekt zmian w strukturze jednostki.
Od początku 2012 roku biuro reklamy PMPG, kierowane od grudnia ub.r. przez Rafała Grudowskiego, funkcjonuje w nowej strukturze - nie ma w nim już podziału na dział sprzedaży bezpośredniej oraz dział kluczowych klientów i agencyjny.
- W związku z wprowadzonymi zmianami, zarówno wydawca, jak i dotychczasowy dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej, zdecydowali o zakończeniu współpracy - tłumaczy nam Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager w PMPG. Natomiast dotychczasowy szef działu kluczowych klientów i agencyjnego Jarosław Skorupa pozostał na tym stanowisku, chociaż formalnie taki dział już nie istnieje.
Krzysztof Piekarski zanim został szefem działu sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy PMPG, był szefem sprzedaży AWR “Wprost” (spółka ta kupiona została przez PMPG pod koniec 2009 roku). W przeszłości pracował też w “Super Expressie” i “Przeglądzie Sportowym”.
Biuro reklamy PMPG odpowiada za sprzedaż reklam m.in. we “Wprost”, “Filmie” i “Bloomberg Businessweek Polska”.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Piekarski odszedł z biura reklamy PMPG