SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,08 mln osób, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. TVN w czasie emisji programu przegrywa z TVP2 w całym rynku, ale pozostaje liderem w grupie komercyjnej.

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech KurczewskiKuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski

Premierowe odcinki 19. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,08 mln osób, co zapewniło stacji 12,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,16 mln widzów. Wyemitowany został on 8 września br., a gościli w nim Sarsa oraz Pascal Brodnicki.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-09-2015

985 936

11,64%

08-09-2015

1 161 943

12,98%

15-09-2015

1 097 127

13,46%

średnia

1 081 584

12,69%

W porównaniu z emitowaną rok temu 17. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 60 tys. widzów, ale wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej - docelowej dla stacji komercyjnych. Trzy pierwsze odcinki programu pokazane rok temu oglądało średnio 1,14 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 12,74 proc. oraz 14,53 proc. (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 13,21 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (seriale „Skazane” i „Bez litości”; 5,64 proc.), a czwarta - TVP1 (serial „Generał bandytów”; 4,80 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 125 872

13,21%

9,40%

TVN - Kuba Wojewódzki

1 081 584

12,69%

15,64%

Polsat

481 023

5,64%

5,91%

TVP1

408 787

4,80%

4,71%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Josh
Trzeba przyznać ze Pascal był genialny szkoda go tylko do garów powinien dostać program gdzie jest poza gotowaniem jakaś wartość dodana. Sarsy wogole nie było słychać.
odpowiedź
User
Hipolit Smutniak
Oglądałem fragment programu z brodnickim i powiem, ze moje zażenowanie sięgnęło zenitu, żeby zaproszonego gościa pytać o długość jego przyrodzenia i powtarzać na ten temat jakieś plotki... To już nawet nie jest poziom piaskownicy to poziom dba szpitalnego basenu. Siostro -- basen !!!!!!!
odpowiedź
User
pavv
Wojewódzki się zużył, a swoją drogą to jak robiąc badania na 2000 gospodarstw można przy milionie widzów zauważyć spadek o drobne 60 tys? Toć to 2 czy 4 osoby raptem
odpowiedź