Hermes Energy Group jako partner Legii Warszawa zaoferuje pakiet 1916 energia
Firma Hermes Energy Group została partnerem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. W ramach współpracy będzie oferować w stolicy pakiet prądu i gazu pod marką 1916 energia.
Pakiet 1916 energia (w 1916 roku założono Legię Warszawa) jest skierowany do wszystkich mieszkańców Warszawy, przede wszystkim kibiców Legii. W ramach oferty w br. cena energii elektrycznej będzie wynosić 223 zł/MWh, a cena gazu ziemnego - 96,99 zł/MWh. Hermes Energy Group podkreśla, że to znacznie niższe stawki niż u jej głównego konkurenta w stolicy.
- 1916 energia to połączenie pasji do sportu i przywiązania do Warszawy z profesjonalizmem i wiedzą o rynku energetycznym. To także pierwsza w Polsce tego typu współpraca biznesowa pomiędzy klubem piłkarskim a firmą sprzedającą energię i gaz - podkreśla Marek Kołtonik, dyrektor ds. marketingu w Hermes Energy Group. - Cieszy nas, że partnerem Legii w tym projekcie została nasza spółka. Jako podmiot odpowiedzialny za techniczny aspekt całej inicjatywy, gwarantujemy najlepszą obsługę klienta i konkurencyjne ceny - zaznacza.
W ramach współpracy pakiet 1916 energia będzie promowany przy okazji meczów Legii Warszawa. Podczas spotkań w rundzie wiosennej będą organizowane loterie dla osób, które zarejestrują się na stadionie lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie 1916energia.pl. Główną nagrodą będzie 1 tys. zł pomnożone przez liczbę goli strzelonych w meczu przez piłkarzy Legii.
Ponadto od najbliższej niedzieli osoby zainteresowane skorzystaniem z oferty 1916 energia będą mogły zrealizować wszelkie formalności w punkcie obsługi zlokalizowanym w sklepie dla kibiców na stadionie Legii.
- Grono partnerów Legii stale się powiększa. Z dużą radością rozpoczynamy współpracę z firmą Hermes Energy Group. To sprawdzony i odpowiedzialny partner, który specjalnie dla najlepszych kibiców w Polsce - kibiców Legii Warszawa - zaproponował nowoczesny produkt, zapewniający nie tylko codzienne oszczędności, ale także podkreślający ich związek z Klubem. Wierzę, że dzięki wprowadzeniu na rynek marki 1916 energia, której nazwa odwołuje się do historii Legii, mieszkańcy Warszawy jeszcze mocniej będą się z nami identyfikować - komentuje Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa.
Sponsorem głównym Legii od ponad pięciu lat jest firma bukmacherska Fortuna, obecna umowa obowiązuje do końca br. Status sponsorów oficjalnych mają marki Królewskie, 4Move (z producentem tego napoju umowę podpisano w połowie ub.r.) i Cashback World, a partnerami są Pepsi, Toyota, Came, Enel-Med., Holiday Inn i Ele Taxi.
Od połowy 2017 do połowy ub.r. Legia Warszawa z reklam miała 27,11 mln zł (przy łącznych wpływach wynoszących 110,43 mln zł), a rok wcześniej - 27,55 mln zł.
Legia w ostatnich latach jest zdecydowanie najsilniejszym klubem piłkarskim w Polsce - od 2013 roku tylko raz nie zdobyła mistrzostwa, w tym okresie cztery razy zwyciężyła też w Pucharze Polski.
Dołącz do dyskusji: Hermes Energy Group jako partner Legii Warszawa zaoferuje pakiet 1916 energia