Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują sklepy Sizeer
New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do akcji pod hasłem "The Original Stories of 608" zaproszono influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah.
Buty New Balance 608 w trendzie chunky shoes trafiły w trzech nowych wersjach kolorystycznych do sieci sklepów Sizeer w Polsce. W ramach promocji produktu, influencerki wzięły udział w sesji zdjęciowej. Materiały kampanijne można zobaczyć we wnętrzach sklepów Sizeer, na landing page, w kanałach social media sieci oraz marki New Balance, a także Lexy Chaplin, Pani Ekscelencji oraz Neen Nah.
Konkurs Sizeer - nagrodą wyjazd do Nowego Jorku
Rozszerzeniem projektu jest aktywacja konsumencka w postaci konkursu na najlepszą stylizację. Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah ze swoich followersów wyłonią po jednej osobie, którą zabiorą na wyjazd do Nowego Jorku. Tam będą przewodniczkami dla całej grupy i bazując na swoim stylu oraz zainteresowaniach opowiedzą trzy oryginalne historie związane z modą, muzyką i jedzeniem.
Kampania potrwa 8 marca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 marca.
Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada New Balance, a pomocy w przygotowaniu treści udzieliła agencja Life on Mars.
Dołącz do dyskusji: Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują sklepy Sizeer