„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pieczywo marki własnej Bio. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency i dom mediowy Havas Media.
Spot z kampanii pokazuje proces produkcji pieczywa Bio od uprawy zboża. Kampania podkreśla, że jest ono wytwarzane ze zboża z uprawy, w których nie stosuje się pestycydów ani GMO oraz, a pieczone w certyfikowanych piekarniach bez użycia spulchniaczy, barwników, emulgatorów i polepszaczy smaku.
Podsumowuje to slogan „Bio. Spróbuj, bo lepsze”.
Poprzednia duża kampania Lidla była realizowana w okresie przed Bożym Narodzeniem pod hasłem „Podaruj bliskim prawdziwe święta”.
Działania reklamowe Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji, interneci, radiu i samych sklepach tej sieci.
Za kreację reklam firmy odpowiada agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Lidl Polska jest jednym z największych marketerów. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainterenetowych wyniosły 629,9 mln zł, 15 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: „Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)