Link4: dwa miesiące gratis (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcja wspiera jesienną promocję "2 miesiące gratis".
Startująca właśnie kampania Link4 reklamuje ofertę "2 miesiące gratis", w ramach której przy zakupie ubezpieczenia OC i OC+AC otrzymuje się gratis 2 miesiące uwzględnione w cenie całorocznej składki za polisę. Kreacja przekazu jest utrzymana w stylu znanym z poprzednich reklam ubezpieczyciela: białe tło, wyraziste pomarańczowe elementy, przyjemna muzyka oraz ciepły głos lektora.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2).
Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy tygodnie - przygotowała
agencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem i
zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Metryczka:
cel kampanii: Wsparcie promocji "12 za 10"
klient: Link4 T.U.
przedstawiciel klienta: Artur Więckowski, Katarzyna
Tomaszewska
przedstawiciel agencji: Karina Komorowska (Account Director), Basia
Gajewska (Account Supervisor), Dominika Gowik (Account
Executive)
dyrektor kreatywny: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka
dyrektor artystyczny: Rafał Ryś
copywriter: Krzysztof Nienałtowski.
Dołącz do dyskusji: Link4: dwa miesiące gratis (wideo)