LinkedIn: strata i wzrost przychodu w II kw., 313 mln członków
Portal społecznościowy LinkedIn zakończył II kwartał bieżącego roku nieznaczną stratą, ale wyraźnie wzrósł jego przychód. Cały czas rośnie też liczba zarejestrowanych użytkowników serwisu.
LinkedIn zanotował w II kwartale 2014 roku nieco ponad 1 milion dolarów straty, w porównaniu do 3,7 miliona dolarów zysku rok wcześniej.
Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 47 proc., z 363,7 miliona dolarów do 533,9 miliona dolarów.
Na koniec II kwartału LinkedIn miał 313,4 miliona zarejestrowanych użytkowników - o 32 proc. więcej niż rok wcześniej (238,1 mln).
Opierając się na własnych statystykach (wcześniej wykorzystywał dane firmy badawczej comScore), serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 13 proc., z 74,5 miliona do 84,2 miliona (45 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 22 proc., z 20,8 miliarda do 25,4 miliarda.
LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 543 milionów dolarów do 547 milionów dolarów, a w całym 2014 roku - od 2,14 miliarda dolarów do 2,15 miliarda dolarów.
Dołącz do dyskusji: LinkedIn: strata i wzrost przychodu w II kw., 313 mln członków
1) userzy z Indii.
2) klasa średnia w EU i Ameryce szuka (lepszej) pracy.