Linkleaders kontynuuje obsługę Ferm Woźniak
Fermy Woźniak, producent jaj przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Linkleaders, która odpowiada za jej kompleksowe wsparcie komunikacji.
W ramach dotychczasowej współpracy (trwającej od wiosny ub.r.) agencja Linkleaders odpowiada za szerokie spektrum działań komunikacyjnych na rzecz Grupy Woźniak.
Obecnie w zakresie wsparcia agencji znajdują się: obsługa biura prasowego, media relations, rozwój strategii PR, komunikacja korporacyjna, branżowa, biznesowa i lifestyle, a także wsparcie działań marketingowych.
Grupa Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych i produktów przetwórstwa jajecznego w Europie, działający od ponad 30 lat. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 2000 pracowników i współpracuje globalnie z 60 krajami.
Komunikacja Grupy Woźniak, we współpracy z Linkleaders, wspierana jest przez ekspertów oraz influencerów. Wśród nich znaleźli się się m.in. dr n.med. Grzegorz Religa (Fundacja im. Zbigniewa Religii), Sylwia Majcher (ekspertka Zero Waste), Natalia Bujak i Justyna Niziołek (Fundacja PolskieDzieci.org), Anna Kołomycew (marka ANWEN, blogerka), Katarzyna Gawrońska (Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz), Anna Tukalska (PAIH), czy Joanna Dopierała-Konkołowicz (Ambasada Polski w Singapurze).
Wybór agencji został dokonany na podstawie konkursu ofert. Za koordynację projektu po stronie Grupy Woźniak odpowiadają Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak i prezes firmy Ovotek oraz Kinga Gierosz, brand manager, a po stronie Linkleaders - Justyna Jedlińska, konsultant zarządu.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders kontynuuje obsługę Ferm Woźniak