Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym
Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency ogłosiły wspólną inicjatywę - „Różowy Bukiecik”, realnie wspierający walkę z wykluczeniem menstruacyjnym.
Wykluczenie menstruacyjne odnosi się do trudności, jakie mają osoby menstruujące w dostępie do produktów higienicznych, odpowiednich udogodnień sanitarnych oraz edukacji na temat menstruacji. Aż 4 proc. kobiet i osób menstruujących w Polsce nie ma pieniędzy na zakup środków higienicznych - to blisko 500 tys. osób. 21 proc. nastolatek musiało wyjść ze szkoły ze względu na ich brak, 10 proc. z powodu ograniczonego dostępu do podpasek w ogóle nie wyszło z domu. Fundacja Różowa Skrzyneczka postanowiła walczyć z tym problemem.
Jak zaradzić wykluczeniu menstruacyjnemu
Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency tworzą “Różowy Bukiecik”. Zysk ze sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie działalności Różowej Skrzyneczki. Różowy Bukiecik będzie dostępny na Lisek.App w 2 postaciach - symbolicznej cegiełki w formie dedykowanej akcji animacji oraz metalowej przypinki z kwiatem w kształcie tamponu.
Kampania startuje w Dzień Kobiet (8.03) i potrwa do końca miesiąca. Do jej promocji dołączyła m.in. Małgorzata Rozenek, promując ideę Różowego Bukieciku na swoich profilach w social mediach.
Za koncept kreatywny odpowiada Feeders Agency.
Dołącz do dyskusji: Lisek.App, Fundacja Różowa Skrzyneczka i Feeders Agency chcą walczyć z wykluczeniem menstruacyjnym