Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.
Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w kwietniu 2008 sprzedażogółem na poziomie 77 799 egz. (63 463 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74241 egz. (spadek o 4 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 70 315 egz. (rok wcześniej 65 407egz.).
kwiecień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Logo | 77799 | 63463 |
CKM | 74241 | 77376 |
Men's HealthPolska | 70315 | 65407 |
Playboy | 48693 | 64891 |
2008 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Logo | 77799 | 77782 |
CKM | 74241 | 77687 |
Men's HealthPolska | 70315 | 74617 |
Playboy | 48693 | 74282 |
W kwietniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 57 946 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 58 790 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 32 661 egz. (rokwcześniej 31 626 egz.).
kwiecień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 57946 | 58790 |
Manager Magazin | 32661 | 31626 |
Businessman.pl | 24369 | - |
2008 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 57946 | 40702 |
Manager Magazin | 32661 | 31685 |
Businessman.pl | 24369 | 24404 |
Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy