LOT wybrał nową agencję reklamową
W wyniku dwuetapowego przetargu na agencję reklamową Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB. Do przetargu na obsługę full-service (ATL, BTL oraz wsparcie strategiczne) zaproszono pięć agencji.
Do przetargu, którego zakres obejmował opracowanie strategii komunikacji, kreacji oraz działań prosprzedażowych wspierających poszczególne połączenia, zostały zaproszone następujące agencje: Brain, DDB, IQ Marketing, Just oraz PZL. Pierwsze prezentacje odbyły się na początku grudnia ubiegłego roku. Ostatecznie w przetargu zwyciężyła agencja DDB. Pierwsze efekty współpracy powinny pojawić się już w lutym.
- DDB przedstawiła propozycję najbardziej odpowiadającą potrzebom naszej marki – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu PLL LOT – Cieszymy się, że będziemy współpracować z wielokrotnie nagradzaną i kreatywną agencją, która rozumie, jak istotne są dla nas działania prosprzedażowe. Liczymy na świeże pomysły i mocne wsparcie dla LOT-u.
- To, na czym nam zależało, to pokazanie, że naszą silną stroną są nie tylko rozwiązania kreatywne, ale też przede wszystkim rozwiązania wspierające sprzedaż, dlatego skoncentrowaliśmy się na opracowaniu szeregu działań adresowanych do bardzo precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych - mówią Marta Samsonov i Piotr Wilczek z działu Marketing Services DDB.
Dotychczas obsługą reklamową LOT-u zajmowała się agencja IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: LOT wybrał nową agencję reklamową