Lotos chce zatrudnić audytora mediowego
Grupa Lotos zaprasza firmy zajmujące się audytem mediów do składania ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka szykuje się bowiem do przetargu na obsługę mediową.
Grupa Lotos zaprasza firmy audytorskie do złożenia oferty na doradztwo i wsparcie merytoryczne w zakresie postępowania zakupowego na wybór domu mediowego w zakresie planowania i zakupu mediów na okres 2 lat.
Zakres prac obejmuje m.in. rekomendację listy domów mediowych, do których skierowane zostanie zapytanie ofertowe, wsparcie spółki w przygotowaniu briefu i zadania strategicznego dla zaproszonych domów mediowych, przygotowanie formularzy gwarancji zakupowych mediów (FGZ): TV, prasa, radio, kino, outdoor, Internet (display, VOD, social media), przygotowanie propozycji kryteriów oceny ofert domów mediowych, opracowanie harmonogramu procesu wyboru domu mediowego i jego aktualizacji.
Wybrana firma audytorska zajmie się również weryfikacją i porównaniem ofert kosztowych (FGZ) oraz oceną ryzyka i zagrożeń wynikających z przesłanych ofert i doradztwem w zakresie wyboru oferty. Dostarczy również Grupie Lotos propozycję wzoru umowy w oparciu o standard zapewniający wywiązanie się domu mediowego ze zobowiązań kosztowych oraz zapewnienie transparentności w rozliczeniach. Będzie ponadto uczestniczyć w prezentacjach ofert domów mediowych , w tym wspierać przedstawicieli spółki w udzielaniu odpowiedzi na pytania oferentów, w negocjacjach z domami mediowymi w zakresie merytorycznych zmian i warunków handlowych w umowie.
Do jej zadań będzie należeć przedstawienie pisemnej rekomendacji i prezentacji dotyczącej wyboru domu mediowego, w tym w szczególności: podsumowania wstępnych oraz ostatecznych zatwierdzonych przez oferentów formularzy gwarancji zakupowych, ostatecznych decyzji oferentów w zakresie zapisów umownych oraz rekomendacji odnośnie wyboru domu mediowego do współpracy.
Zainteresowane firmy audytorskie w składanych ofertach mają zawrzeć opis i kompetencje firmy, listę klientów z ostatnich 24 miesięcy, potwierdzenie realizacji w ostatnich 2 latach doradztwa w podobnym zakresie tj. wsparcie w postępowaniu na wybór domu mediowego dla klienta oraz referencje.
Ich oferta ma również zawierać szczegółową ofertę na przeprowadzenie przetargu: rekomendowane etapy procesu wyboru domu mediowego (możliwe postępowanie dwuetapowe), propozycje harmonogramu postępowania zakupowego na wybór domu mediowego, ofertę handlową.
Lotos planuje wybrać audytora mediowego w ciągu 14 dni od złożenia ofert przez zainteresowane firmy. W ciągu 21 dni od wyboru zwycięskiej firmy podpisze z nią umowę.
W ciągu kolejnych 28 dni ma zostać przygotowane we współpracy z audytorem postępowanie zakupowe na dom mediowy . Czas na przeprowadzenie postępowania zakupowego od momentu wysłania zapytania do domów mediowych do momentu zatwierdzenia projektu umowy z wybranym domem mediowym ma obejmować maksymalnie 80 dni.
Obecnie obsługą mediową Lotosu zajmuje się dom mediowy Zenith wybrany w przetargu wiosną 2019 roku. Umowę wówczas zawarto na 3 lata.
Dołącz do dyskusji: Lotos chce zatrudnić audytora mediowego
Pewnie tak samo jak nierealne koszty w telewizjach - sowitą prowizją od Klientów...