LPP Logistics rozszerza współpracę z Agencją Płodni
Agencja Płodni zajmie się kompleksową realizacją działań wizerunkowych i employer brandingowych dla LPP Logistics na platformie LinkedIn.
Współpraca LPP Logistics i agencji kreatywnego marketingu Płodni rozpoczęła się w momencie powstawania tej nowej spółki należącej do Grupy LPP (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay). Płodni byli odpowiedzialni za stworzenie identyfikacji wizualnej firmy. – Klient postawił przed nami wówczas niemałe wyzwanie. Identyfikacja wizualna miała oddawać ambicje LPP względem nowej spółki – LPP Logistics miało stać się uznanym i nowoczesnym operatorem na skalę światową, który słynie z innowacyjności procesów logistycznych – mówi Radosław Włoczewski, partner zarządzający Agencji Płodni.
Z początkiem 2024 r. Agencja rozpoczęła natomiast działania dla LPP Logistics na platformie LinkedIn na bazie wypracowanej wcześniej koncepcji. Po stronie Płodnych jest tworzenie contentu, a także LinkedIn Ads i moderacja profilu.
– Mamy świadomość tego, jak ważna w przypadku nowej spółki jest skuteczna komunikacja budująca wizerunek marki – także jako pracodawcy. Ogromną rolę nadal odgrywają tutaj social media, więc w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się uruchomić profil na LinkedIn, którego prowadzenie powierzyliśmy Agencji Płodni – naszemu wieloletniemu partnerowi, z którym współpracowaliśmy już wcześniej przy wielu innych projektach realizowanych dla Grupy LPP – mówi Kinga Monteil, specjalistka ds. employer brandingu z LPP Logistics.
Dołącz do dyskusji: LPP Logistics rozszerza współpracę z Agencją Płodni