Łukasz Jakóbiak po raz drugi przekonuje, by alkohol spożywać odpowiedzialnie
Po raz drugi rusza kampania Carlsberg Polska "Trzeźwo myślę", której ambasadorem ponownie został twórca internetowy Łukasz Jakóbiak. Tematem akcji jest odpowiedzialna konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu.
- Zeszłoroczna edycja "Trzeźwo myślę" spotkała się z pozytywnym odbiorem i okazała się świetnym uzupełnieniem dotychczasowych działań naszej firmy w obszarze edukowania o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku pragniemy znów przypominać, że trzeźwe myślenie to filozofia, która pozwala czerpać z życia pełnymi garściami, m.in. dzięki podejmowaniu mądrych, świadomych wyborów. Dlatego warto wcielić ją w swoje życie - mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.
Oprócz współpracy z zeszłorocznym ambasadorem - Łukaszem Jakóbiakiem, do udziału w kampanii zaproszono blogerkę Martę Lech-Maciejewską, znaną jako SuperStyler.
Działania uzupełniać będą współpraca z placówkami LuxMed i Medicover (reklamy display w przychodniach) oraz prezentacja wyników badania opinii na temat znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu Polaków, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Dla konsumentów i pracowników Carlsberg Polska zaplanowano eventy i konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiada agencja Multi Communications. Pierwsza edycja "Trzeźwo myślę" ruszyła w czerwcu zeszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Jakóbiak po raz drugi przekonuje, by alkohol spożywać odpowiedzialnie
Wprost idealne dopasowanie celebryty do ww. założenia, który zasłynął z wcielania w życie efektów swojego "trzeźwego" myślenia.
Nie było nikogo bardziej trzeźwego?
To że nie pił, nie znaczy od razu ze trzeźwy.