SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Jakóbiak w kampanii Carlsberga „Trzeźwo myślę” o odpowiedzialnym piciu alkoholu

Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii „Trzeźwo myślę” promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem akcji jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show.

Łukasz JakóbiakŁukasz Jakóbiak

- Kultura konsumpcji piwa w naszym kraju rozwija się, a my od lat aktywnie uczestniczymy w tym procesie. „Trzeźwo myślę” to kolejny krok - kampania, którą chcemy zachęcić do rozsądnej, odpowiedzialnej konsumpcji i podkreślić, że alkohol w żadnej ilości, nigdy nie powinien być spożywany przez kierowców, panie w ciąży lub osoby niepełnoletnie - mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska. - Naszym zdaniem trzeźwe myślenie to pozytywny nawyk i filozofia życiowa - pozwalające czerpać pełnymi garściami z życia oraz podejmować mądre, przemyślane decyzje - dodaje Beata Ptaszyńska-Jedynak.

W ramach kampanii „ Trzeźwo myślę” Carlsberg nie chce moralizować, ani straszyć, ale pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

Pierwszą odsłonę akcji wspiera Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20 m². Jak podaje firma, wybór ambasadora nie był przypadkowy - Łukasz Jakóbiak ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

W najbliższy wtorek, 13 czerwca na Instagramie Łukasza Jakóbiaka ruszy konkurs, w którym będzie można głosować na trzeźwe myśli, zachęcające w zabawny sposób do rozsądnej konsumpcji alkoholu, ale też takie, którymi na co dzień ludzie kierują się w życiu. Wybrane trzeźwe myśli pojawią się na limitowanej serii koszulek.

Pierwsza odsłona kampanii będzie realizowana do września br. Działania media relations, współpraca z influencerem oraz promocja 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa, 15 września 2017 roku(ang. GBRD - Global Beer Responsible Day), będą łączyły w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów. Za koncepcję kampanii „Trzeźwo myślę” i jej realizację odpowiada agencja Multi Communications.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Jakóbiak w kampanii Carlsberga „Trzeźwo myślę” o odpowiedzialnym piciu alkoholu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sdf
To ten, który lansował Bula przed wyborami.
odpowiedź
User
ds
Czy Ellen też myśli trzeźwo?
odpowiedź
User
Gie
Pewnie to jakiś sobowtór a nie światowej sławy bloger.
odpowiedź