SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Pawłowski social media directorem Brainjuice Group

Łukasz Pawłowski został social media directorem Brainjuice Group. Będzie także kierował działem Future PR i będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy.

Do jego zadań należy będzie także prowadzenie projektów new business w zakresie nowych mediów oraz nadzór nad zespołem content managerów realizujących projekty m.in. dla Johnnie Walker, Telepizza, Ronson, Möllers, Visolvit.

Łukasz Pawłowski związany jest z branżą interaktywną od 5 lat, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Thing Kong. Pod marką „Pawłowski Consulting” realizował projekty internetowe i social media m.in. dla Platformy Obywatelskiej, pracował także, jako PR manager dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.

 

Dołącz do dyskusji: Łukasz Pawłowski social media directorem Brainjuice Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl