2,73 mln widzów ogląda „M jak miłość”, TVP2 zdecydowanym liderem
24. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 2,37 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 14 listopada 2023 roku wyniosła 2,73 mln osób. Przełożyło się to na 22,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,49 proc. w grupie 16-49 oraz 17,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 6 listopada br. Przed telewizorami zgromadził 3,05 mln oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 60 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 5 września do 22 listopada 2022 roku) produkcję śledziło średnio 2,79 mln osób, co przekładało się na 22,74 proc. udziału w 4+, 18,71 proc. w 16-49 oraz 18,17 proc. w 16-59.
TVP2 zdecydowanym liderem
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49 i 16-59.
„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,73 mln widzów ogląda „M jak miłość”, TVP2 zdecydowanym liderem