Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube
Maciej Orłoś osiągnął pierwszy próg zbiórki w serwisie Patronite.pl na realizację programu "W Telegraficznym Skrócie", dzięki czemu może przygotowywać wydania dwa razy w tygodniu. Kolejnym celem kampanii crowdfundingowej jest tworzenie materiałów reporterskich oraz zakup nowego sprzętu do realizacji, miesięcznie dziennikarz potrzebuje na to 15 tys. zł.
Dziennikarz uruchomił swój profil w serwisie Patronite w lipcu br. Za jego pośrednictwem zbiera pieniądze na produkcję kolejnych odcinków „niezależnego, subiektywnego programu informacyjnego”
Pierwszym celem zbiórki była kwota 6tys. zł miesięcznie, która pozwoliła Maciejowi Orłosiowi na produkcję odcinków dwa razy w tygodniu. Kolejny próg to 15 tys. zł miesięcznie – pieniądze te mają zagwarantować dalszy rozwój formuły programu publicystycznego i rozszerzenie treści o autorskie reportaże. Autor programu zapowiada współpracę z reporterami, sondy uliczne i interakcje z bohaterami omawianych w programie newsów. Środki mają być także przeznaczone na zakup sprzętu produkcyjnego koniecznego do podniesienia jakości dźwięku i obrazu.
- Jak ktoś słusznie powiedział, jedyna stała rzecz w życiu to zmiana. Trzy lata temu nie wyobrażałem sobie życia bez telewizji. Teraz nie wyobrażam sobie, że mógłbym nie mieć kanału na YouTube - komentuje Maciej Orłoś.
Program "W Telegraficznym Skrócie" jest emitowany w niedziele i czwartki na kanale YouTube oraz na stronie dziennikarza na Facebooku. Kanał Macieja Orłosia śledzi ponad 72 tys. subskrybentów, a średnia oglądalność każdego z odcinków to blisko 100tys. widzów. Producentem wykonawczym formatu jest Agencja Show Central Communication.
Maciej Orłoś przez ponad 25 lat prowadził „Teleexpress” i inne programy dla TVP, przez jakiś czas był gospodarzem formatów w Telewizji WP. Obecnie prowadzi autorski kanał na YouTube oraz poranne audycje w Radiu Nowy Świat.
Dołącz do dyskusji: Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube